tiistai 17. maaliskuuta 2009

ensimmäinen postaus

oon pitkään ettiny just sitä blogia, joka kertois mulle rakkaasta aiheesta, eli valosta. vaan en oo löytäny. arkkitehtuuriblogit näyttää kohteet päivänvalossa ja sisustusblogit kertoo esineistä. mutta valo on mulle niin paljon enemmän. valo on kaikki, valo on elämä.

silti, alotan sisustusjutuista. eli ensimmäisenä mun maailmaa ravisuttanu valaisin: Arco.


olin n. 15 v., ku meidän kuvaamataidonopettaja vei vierailulle kotiinsa. ja sillä oli käsittämättömän kaunis valaisin (ts. se arco). en ollu koskaan nähny niin kaunista käyttöesinettä aikasemmin. meni neljännesvuosisata, ja mä sain sen omaan kotiini. ja edelleen se on musta yhtä kaunis ja funktionaalinen, ku sillon.

mahtavaa ekologisuutta, eikö? kertakäyttökulttuurista ei tietoakaan.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hienolta näyttää! Jeee!

T. Sam

Hanna kirjoitti...

Todellakin, hyvältä näyttää!

emma kirjoitti...

kiitän ja kumarran!