lauantai 28. maaliskuuta 2009

ongelmia blogin asetusten kanssa

jos joku ystävällinen ihminen lukee tätä ja osaa auttaa, ni pliis, kerro mitä tehdä.

lisäsin noi toiminnot (lisää tätä jne), et olis helppo anonyymisti kertoo mielipide mun jutuista. ja näkisin vähän, et lukeeko tätä kukaan. mut mulle selvis just, et mä en nää tuloksia. en tietenkään saa niistä meiliä, mut myöskään ne ei näy täällä blogissa. kokeilin monella eri selaimella. tylsää... (ja niitä on klikkailtu, siis muut, ku mä.)

en myöskään millään ilveellä saa "linkitä tähän" tai "bloggaa tästä" namiskoita näkyviin. ne on varmasti sallittu.

keksin miten leikkaa-liimaan tekstiä, mut se sotkee fontit (tyylin ja koon), rivinvälit ja värit. mitähän mä teen väärin?

ja vielä viimesenä: katoin tätä blogia tänään ekaa kertaa pc:llä. oli aika vaikeelukunen. musta tausta ei sit ehkä kuitenkaan oo hyvä idea. vai voiko tähän vaikuttaa jotenkin? (siis et näkyis pc:llä paremmin, mun mac:issä näkyy ihan hyvin.)

etin bloggerin ohjeista ja keskustelupalstalta vastaavia ongelmia ja niihin ratkasuja, mutten löytäny. joten kirjotan nyt tänne, jos vaikka sattumalta saisin apua. voi kirjottaa joko kommenttipalstalle tai sit lähettää mulle meiliä osotteeseen valonpaloa ät gmail piste com.

Ei kommentteja: