keskiviikko 7. lokakuuta 2009

valomessut 2009



© emma paaer

i'm back! tai ainakin tarkotus on taas ruveta kirjottelee tätä blogia.

kesän valo on niin hieno itessään ja sen valokuvaaminen on niin vaikeeta, et blogin pito ei innostanu. ja sit tuntu oudolta alottaa vaan jostain... mut nyt mulla on syy. eli tänään helsingin messukeskuksessa alkaa valomessut. ja mä oon mukana yhdellä osastolla!

taideteollisen korkeekoulun valon arkkitehtuuri -kurssi rupee olee loppusuoralla. nyt me ollaan kimpassa myymässä itteemme (heh heh), eli tarkemmin omaa osaamistamme. jossain vaiheessa mäkin toivon mukaan kehtaan käyttää itestäni titteliä valaistussuunnittelija. se päivä ei kyllä oo vielä...

joka tapauksessa, jos on matka messukeskukseen ke, to tai pe, niin kannattaa tsekata osasto 6k33.


www.finnexpo.fi (eli messukeskuksen ohjelmisto)

3 kommenttia:

Elisa kirjoitti...

Tervetuloa takaisin! Ihana osasto meillä on. Ehditkö tulla moikkaamaan mua perjantaina sinne?

emma kirjoitti...

mun aikataulu näyttää vähän pahalta tällä hetkellä... eli en taida ehtiä, valitettavasti. mutta pidä lippu korkeella!

emma kirjoitti...

jos jotakuta kiinnostaa, ni kuvan saa klikattua isommaks.

mä oon 3. oikeelta ja elisa, jonka postauksia tänne taas kaivattais, on 5. oikeelta.