torstai 15. huhtikuuta 2010

elisan blogi

elisa on ruvennu pitää omaa blogia! (multa salaa, vasta äsken löysin sen.) käykää ihmeessä kattomassa & kommentoimassa ja laittakaa kirjanmerkkeihin.


luminousflux.posterous.com (luminous flux = valovirta, yksikkö lumen)


mä toivon, et elisa ei tyystin hylkää tätä blogia. vaikka raportti frankfurtista (siellä on light+building -messut menossa, alan suurin ja kaunein(?) tapahtuma), olis niin nastaa. pliis!!!


blogin pito ei oo innostanu mua itteeni viime aikoina. en oikeen tie miks, ehkä mulla vaan ei oo mitään sanottavaa. ja sit täytyy kyllä heti sanoo, et tää on myös aikamoinen aikasyöppö tää blogi. johtuu mun omasta hitaudesta, mut myös bloggerin kankeudesta. (tässä ei esim. oo ees kunnollista esikatseluu.) enkä mä oo niin innoissani bloggailusta, et jaksasin ruveta opettelee muita blogialustoja. katellaan, ehkä mä rupeen pitää vähän yksinkertasempaa blogia, tyylin kuva ja pari rivii tekstii. (ja sit iskee kuitenkin into kertoo vähän enemmän ja kohta on taas tunti (tai useempi) vierähtäny...)


ihania, pitkiä, AURINKOISIA päiviä teille!

Ei kommentteja: